سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبگیر سینک سیلیکونی ظرفشویی محافظ گارد هتل اشپزخانه رستوران 2022

معرفی بهترین آبگیر سینک ظرفشویی رو شویی گاز سیلیکونی پلاستیکی

    نظر

این روزها آبگیر سینک ظرفشویی بسیار پر طرفدار شده است و همه در خانه خود یک محصول آبگیر سینک ظرفشویی سیلیکونی پلاستیکی طلقی دارند بهترین مار ابگیر جنس پلاستیکی هست چون به سختی خراب میشود و باید قبل خرید محصولات سایز سینک خود را بدانید که ما در این مقاله به کمک تیم خود چندین مدل از آبگیر ها را اماده کرده ایم ابگیر قابل شستشو سینک ظرفشویی آشپزخانه محافظ قابل شستشو محافظ سبز ، ظروف آشپزخانه و اسباب بازی مواد: محافظ سینک ظرفشویی همچنین برای حفظ امنیت شما و خانواده رطوبت از کف را پاک می کند یک علامت تجاری ثبت شده است ، توجه: عکسبرداری با نور و نمایشگرهای مختلف ممکن است باعث شود رنگ مورد در تصویر کمی متفاوت از رنگ واقعی باشد ، رنگ: سبز ، * صفحه نگهدارنده آب ، حمل رایگان 2 روزه همراه با پرایم ، که از خیس شدن لباس یا کف جلوگیری می کند ، این قطعاً یکی از آن ابزارهای مفید آشپزخانه است ما در این مقاله شما را دعوت به مطالعه چندید مدل ار برترین مدلهای ابگیر سینک در ایران مینماییم

 

 

آبگیر سینک سیلیکونی چیست :

این آبگیر ها از جنس سلیکونی که شباهتی به پلاستیک دارند میباشد یعنی انعطاف پذیر هتسند و به سادگی هم شسشته میشود و میتوانید با اب انرا به اسانی بشویید از همه معم تر عمر بالایی دارند و میتوانید با سادگی هر کجایی که دوست دارید استفاده نمایید آبگیر سینک سیلیکونی دارای چهار عدد چسبانک هستند که باید محل سیطح مورد نظر کمی خیس باشد تا بچسبد این محصول خفن بهترین هدیه برای بانوان سرزمین میباشد یک اکسسوری ساده برای مادران همسران خواهران که از پاشیدن آبدر هنگام استفاده از ظرفشویی مشکل دارند، شست و شوی راحت و ریلکس دارد و حتی تحت فشار نیز حرکت نمی کند.



 

آبگیر  سینک ظرفشویی سیلیکونی طرح برگ :

 آیا هنگام شستن ظرف ها یا پخت و پز مشکلی در خیس شدن لباس خود ندارید؟ برای جلوگیری از خیس شدن لباس های خود از محافظ آب شستشوی آب  استفاده کنید! سازگار با محیط زیست ، مواد سیلیکونی ایمن: با مواد سیلیسیم بدون BPA و سازگار با محیط زیست ، هیچ گونه هورمون محیطی ندارد.استفاده آسان ، بهداشتی و قوی: با 5 صفحه جاذب ، می توانید محافظ را به راحتی روی سینک ظرفشویی خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که هنگام استفاده از آن حرکت نخواهد کرد. از آب جوش استفاده کنید یا آن را در مایکروویو قرار دهید تا محافظ چلپ چلوپ شما تمیز و تمیز شود.    طرح های زیبا و دل انگیز: نه تنها در جلوگیری از آب موثر است ، بلکه در 3 طرح مدرن و چشم نواز از گربه و نهنگ نیز وجود دارد!من یک مارک ارزان را از مارک دیگری سفارش داده بودم و به دلیل کیفیت بد مجبور شدم آن را پس بدهم. این یکی بسیار خوب است و همچنین روی چشم ها نیز زیبا است. هر وقت صبح از خواب بیدار می شوم و آشپزخانه را نگاه می کنم ، وقتی به آن نگاه می کنم نمی توانم لبخند بزنم. من می خواهم همه چیز را از بخرم ، و من ناراحت هستم که گزینه های زیادی مانند کره وجود ندارد.


بعداً به معنی حمل و نقل بعدی پرداخت هزینه محصول در ابتدا انجام می شود ، سپس ما با شما تماس خواهیم گرفت تا هزینه حمل و نقل را مجدداً از طریق ایمیل بر اساس وزن واقعی یا حجم نهایی بسته بندی خود پرداخت کنید. (مناسب برای سفارشات مشتری با مقدار زیاد یا عمده فروشی و خطای نمایش وزن محصول وضعیت هیچ نوع کالای بین المللی مانند اسلحه اسباب بازی ، اسلحه ، سلاح های جعلی ، تیر و کمان ، چاقو ، مهمات یا هر نوع محصول حاوی مواد شیمیایی محدود را حمل نمی کند.



امکانات ابگیر پاندا 


1. قابل حمل برای نصب با فنجان مکنده ، این یک ابزار ضد آب خانگی مفید است.

2. ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست سازگار با محیط زیست ، می تواند ضد آب مفید برای شستشو باشد.

3. کمی قابل حمل و تمیز کردن آن آسان است.

مشخصات فنی

مواد: کامپیوتر پلاستیکی سازگار با محیط زیست

اندازه: تقریبا 28 * 24.5 سانتی متر

کاربرد: حمام آشپزخانه خانگی ابزار ضد آب

بسته بندی: 1 رایانه ضد آب Borad

نوع: آب بند

تعداد: 1 عدد

طراحی خلاقانه ، مناسب برای استفاده و تمیز کردن.

 


ابگیر لبه آشپزخانه روشویی

ابگیر رنگ قرمز در برابر آب محافظت می کند  زمینه: این محصول با طراحیبرای سه فرزند من است. ما به عنوان یک خانواده در یافتن راه هایی برای تولید محصولات برای آشپزخانه راحت تر مهارت داریم. در نتیجه این ، ایجاد محصولات آشپزخانه برای من آسان است. وقتی لبه گرانیت خواهرم همانند من و یک دوست تراشه شد ، من یک نمونه اولیه ساختم تا از لبه سینک گرانیتم محافظت کند. من این را محافظ / محافظ لبه گرانیت سینک آشپزخانه خود می نامم. در طی مراحل



خاکستری ، آشپزخانه آشپزخانه محافظ چلپ چلوپ / محافظ منطقه شیر آب از آسیب آب ، خرد کردن و پاک کردن بیش از حد ، حق چاپ 2017 / TM / ثبت اختراع تصویب شده (17 اینچ عرض x 23 اینچ طول)قابل شستشو با دست ، آویزان تا خشک ، بسیار جذاب در آشپزخانه ، یکی از الگوی نوع و طرح اصلی. ایجاد و برش در کلرادو ، ایالات متحده آمریکا.ضدآب. سر جایش بماند. سبک ، آسان برای نگهداری و بسیار بادوام.فاقد فلزات سنگین. بدون لاتکس مقاوم در برابر لک رنگها و جوهرهای بدون فتالات.


توضیحات محصول محافظ ابگیر روشویی :

اندازه: 17 اینچ عرض x 23 اینچ طول | رنگ: خاکستری

ساخته شده از مواد PVC وینیل فوم ، رنگها و جوهرهای بدون فتالات. فاقد فلزات سنگین و فاقد لاتکس. محافظان از پاشیدن آب. در جای خود ، سبک و آسان برای ذخیره می ماند. ضد آب ، قابل شستشو با دست و به سرعت خشک می شود (در هوا خشک می شود). مهمتر از همه ، در برابر لک مقاوم است. مهم:> محصول برای سینک ظرفشویی های بدون تقسیم عالی است> محصول دارای برش است تا بتواند آن را در اطراف پایه شیر قرار دهد> لطفاً عکس را از نزدیک ببینید زیرا برش را به وضوح نشان می دهد. آمازون به یکی اجازه می دهد تا روی آن بزرگنمایی کند. > این محصول دارای 2.5 قطعه برش برای پایه شیر آب است



نظرات مشتریان در مورد ابگیر سینک ظرفشویی و روشویی


اگر در پشت شیر ??آب دیواری دارید ، این مورد در مقابل دیوار ایستاده است. بدون دیوار ، در یک جزیره ، می توان آن را با کمک یک وسیله تزئینی در پشت آن تقویت کرد. من از گلدان تزئینی برای تقویت آن استفاده می کنم. از این طریق واقعا زیبا به نظر می رسد و 2 هدف دارد. کاشت حمایت و تزئین می شود



از علاقه شما به محصول ما متشکریماین محافظ شیر آشپزخانه مخصوص یک سینک ظرفشویی است.

من یک محصول دیگر برای یک سینک ظرفشویی دارم که دارای اندازه گیری 17 عرض و 23 طول است. این یک برش در زیر دایره بریده شده دارد. برش شما را قادر می سازد آن را در اطراف شیر آب قرار دهید. برش دادن عرض متناسب با سینک ظرفشویی شما نیز آسان است.این نوع سینک ظرفشویی نیاز به اندازه گیری دقیق دارد و به همین دلیل من طرحی مناسب برای آن ندارم. متاسف.من سعی نکردم این را در واشر بشویم ، اما شستن آن با دست شوینده مایع ظرف بسیار آسان است و سپس آن را آویزان می کنیم تا روی شیر آب خشک شود.من این محصول را با در نظر گرفتن 2 تنظیم ایده آل طراحی کردم. یکی این که بتوانید از اطراف شیر آب در برابر پاشیده شدن آب برای شیرهای دیواری که به آن تکیه داده است ، محافظت کنید. دوم استفاده صاف از آن در اطراف شیر آب در یک جزیره است.

 

محافظ گاز خانگی :

محافظ پاششی 3 تخته ای ساخته شده از مواد ورق گالوانیزه با کیفیت بالا ، می تواند به هر شکلی که شما نیاز دارید تا شود و تمیز کردن آن آسان است. لبه های سیاه مانع از خراشیدن دست و استفاده ایمن تر از آن می شوند.

تاشو برای ذخیره سازی: برای ذخیره سازی آسان تاشو است. به صورت صاف تا می شود ... وقتی کار با آن تمام شد ، فقط آن را در کمد ، دراور یا انبار قرار دهید.

از پاشش روغن جلوگیری کنید: هنگام پخت و پز در آشپزخانه ، بیشتر اجاق ها و محیط اطراف آنها را از نشت روغن یا مواد غذایی محافظت کنید.

چسبناک نیست: سطح دارای یک پوشش نچسب با دوام است که باعث صرفه جویی در وقت تمیز کردن می شود و از پاشیدن روغن پخت و پز به دیوارها و کف جلوگیری می کند.

محافظ چلپ چلوپ کردن به طور موثری چلپ چلوپ روغن را در آشپزخانه مسدود می کند ، و اثر عایق حرارتی خوب است ، از پوشیده شدن دیواره اجاق با روغن جلوگیری می کند و پلاستیک ، ادویه ها ، قوطی ها و غیره اطراف آن را گرم می کنند تا ذوب شود ، تغییر شکل می دهد ، و همچنین می تواند به عنوان صفحه شستشو مواد غذایی ضد پاش استفاده شود.



مشخصات:

نام: تخته بلوک روغن اجاق گاز

جنس: تخته گالوانیزه

رنگ: نقره ای

وزن (تقریباً): کوچک: 1.6 کیلوگرم ، بزرگ: 2.2 کیلوگرم

اندازه: همانطور که نشان داده شده است

 

مواد: فویل آلومینیوم

اندازه: 84 * 32.5 سانتی متر (طول تخت 84 سانتی متر ، ارتفاع 32.5 سانتی متر)

تمیز کردن نازک با دوام به راحتی تمیز می شود!

محافظ روغن پاشش ، می تواند از پاشش روغن جلوگیری کرده و عایق حرارت باشد.

بسته بندی شامل: بشقاب فویل اجاق گاز آشپزخانه 1 عدد

 




توضیحات محصول گار اجاق گاز

بسته بندی شامل: بشقاب فویل اجاق گاز آشپزخانه 1 عددمواد: فویل آلومینیوماندازه: 84 * 32.5 سانتی متر (طول تخت 84 سانتی متر ، ارتفاع 32.5 سانتی متر)تمیز کردن نازک با دوام به راحتی تمیز می شود!بسته بندی شامل: بشقاب فویل اجاق گاز آشپزخانه 1 عددمواد فویل آلومینیوم با کیفیت بالا ، اثر عایق حرارتی بسیار خوب است.طراحی تاشو ساخته شده از فویل ، تغییر شکل آن به راحتی امکان پذیر است ، بنابراین می توانید شکل آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.